مهم‌ترین حوادث استان قزوین امروز شنبه دهم شهریور ۱۴۰۳ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت تحت عنوان ماموران انتظامی، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: ماموران پلیس آگاهی تاکستان با کار اطلاعاتی گسترده یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که سارقان با استفاده از آن ۳ عدد تابلو فرش نفیس به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال را از مالباختگان به سرقت برده بودند را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پس از اخذ دستور قضائی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی، موفق شدند طی عملیات غافلگیرانه فردی که به عنوان راننده خودرو در این عمل مجرمانه شرکت داشته را در یکی از استان‌های همجوار زمینگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم دستگیر شده پس از بازجویی به عمل مجرمانه خود با همدستی یکی از دوستانش تحت عنوان مامور اعتراف کرد که با تلاش ماموران متهم دیگر این پرونده دستگیر و ۳ قطعه تابلو فرش مسروقه نیز کشف و به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان پرونده با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق به زندان معرفی شده اند به شهروندان توصیه کرد که در صورت برخورد با افرادی که بدون پوشش مصوب لباس پلیس خود را ضابط قضایی معرفی و قصد ورود به منزل را دارند، حتماً از آنها درخواست کارت شناسایی و حکم ورود به منزل کنند.

توقیف محموله ۶ هزار لیتری سوخت قاچاق

سرهنگ سعید چراغلو سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت باری مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ چراغلو افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بود کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه یک نفر در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، بیان کرد: ارزش ریالی این محموله بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف تریاک از مخفیگاه خرده فروش مواد مخدر 

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در یکی از روستا‌های همجوار شهر آبیک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش بشاریات قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به محل اعزام شده در بازرسی از آن بیش از یک کیلو گرم تریاک، ۲۸۲ عدد قرص ترک اعتیاد و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه متهم در مخفیگاه حضور نداشته و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار دارد، از شهروندان خواست: در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت در خصوص خرید و فروش مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار